Статут учнівського самоврядування

пʼятницю, 14 квітня 2017 р.

В училищі проведено Всесвітній день здоров’я




Щороку 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я, який спрямований на залучення широкої громадської уваги до проблем здоров’я всього людства, на пропаганду здорового способу життя і боротьбу з поширенням різних захворювань, на медичні проблеми, які є предметом обговорення лікарів усього світу.
Традицію святкування Всесвітнього дня здоров’я активно підтримують учнівський та педагогічний колективи Роменського ВПУ. В цей день у навчальному закладі проводиться ряд заходів, присвячених здоровому способу життя, основною метою яких є донести до свідомості підростаючого покоління думку про те, що немає нічого ціннішого в житті кожного, ніж здоров’я.
Зранку у вестибюлі навчального закладу демонструвались мотиваційні ролики про необхідність занять спортом, правильного харчування, режиму праці та відпочинку, про пагубний вплив шкідливих звичок на організм людини.
На великій перерві активісти учнівського самоврядування організували акцію «Квітка здоров’я», у ході якої молодь надавали своїм одноліткам та викладачам поради по дотриманню здорового способу життя. Під час акції «Подаруй усмішку» лідери учнівського самоврядування запропонували учасникам акції подарувати усмішку оточуючим людям, своїм близьким та рідним.  







Також членами Учнівської ради було проведено опитування про режим дня та здоров’я опитуваних. Серед питань опитування: Що ти знаєш про здоров’я? Чи дотримуєтеся ви режиму дня? Чи є у вас шкідливі звички?

Учнівський та педагогічний колективи Роменського ВПУ бажають всім гарного самопочуття, сили духу та гармонії!

Немає коментарів:

Дописати коментар