Статут учнівського самоврядування

четвер, 5 січня 2017 р.

Статут учнівського самоврядування Роменського ВПУ



Статут учнівського самоврядування ДПТНЗ "Роменське ВПУ"


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
1.1. Учнівське самоврядування - добровільне об'єднання учнів з метою
вироблення в них почуття господаря навчального закладу, групи, уміння
співпрацювати на принципах партнерства, гласності, демократизму.
1.2. Основні завдання органів учнівського самоврядування:

-         забезпечення і захист прав та інтересів учнів;
-         забезпечення виконання ними своїх обов'язків;
-         сприяння навчальній та творчій діяльності;
-         створення різноманітних учнівських гуртків, товариств, об'єднань, клубів
за інтересами.
1.3. Самоврядування має двоступеневу структуру -   загальноучилищну і
групову із чітким взаємозв'язком органів учнівського самоврядування груп із
загальноучилищними,    що   повинно   знаходити   своє відображення   у підпорядкуванні перших останнім, також у консультативному педагогічному керівництві   органами  учнівського  самоврядування   обох  рівнів  з  боку педагогічного колективу училища.
2. СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ.
Учнівська рада (далі УР) :
-    законодавчий та виконавчий орган самоврядування, звітний загальним
зборам та центрам;
Загальні збори:
Вибори координаторів первинних колективів училища (груп) до УР, звіти, збори первинних колективів (груп), вибори членів УР по 6 центрах;
3. УЧНІВСЬКА РАДА:
-         Координатор з питань СВ (Президент УР);
-         Заступник Президента УР;
-         Головні радники:
-         Радник інтелектуально-навчального центру;
-         Радник центру дисципліни і порядку;
-         Радник шефського   центру;
-         Радник центру здорового способу життя;
-         Радник інформаційного центру;
-         Радник центру молодіжного дозвілля.
4. ПЕРЕЛІК ДОРУЧЕНЬ ЧЛЕНІВ УР.
4.1. Координатор з питань СВ (Президент УР);
-         організовує діяльність УР відповідно до плану роботи училища, рішень УР;
-         організовує навчання радників УР;
-         систематично проводить збір УР;
-         представляє інтереси учнів на рівні педколективу та батьківського
комітету;
-   взаємодіє із класними керівниками, майстрами, заступником директора із
виховної    роботи,     представником     міської    ради     учнівського самоврядування;
4.2. Заступник Президента УР:
-         у відсутність Президента УР виконує його обов'язки, здійснює контроль за виконанням доручень членами УР;
-         відповідає за ведення документації УР;
-         організовує навчання членів УР;
-         взаємодіє між організатором виховної роботи та Президентом УР.
4.3. Головні радники
4.3.1.      Радник інтелектуально-навчального центру:
-         у взаємодії з Президентом УР та заступником директора з навчальної роботи,
класними керівниками, майстрами в/н планує свою роботу;
-         бере участь в організації та проведенні пізнавальних заходів;
-         звітує перед УР про участь учнів у роботі творчих гуртків та об'єднань
центру;
-         відповідає за регулярну подачу інформації про наукові відкриття.
4.3.2.      Радник центру дисципліни і порядку:
-         у взаємодії з Президентом УР, педагогом-організатором та заступником
директора з виховної роботи,   класними керівниками, майстрами в/н
планує роботу центру;
-         сприяє підвищенню рівня культури поведінки;
-         координує роботу центрів груп дисципліни і порядку;
- звітує перед УР про участь учнів в роботі центру.
4.3.3.      Радник шефського центру:
-         у взаємодії з Президентом УР, заступником директора з виховної роботи,
класними керівниками, майстрами в/н планує свою роботу;
-         піклується про співпрацю між групами;
-         надає допомогу у підготовці масових заходів;
-         проводить навчання членів центру УР та контролює їх роботу;
-         відповідає за впорядкування території училища;
-         звітує перед УР про участі учнів в роботі центру.
4.3.4.      Радник центру здорового способу життя:
-         у взаємодії з Президентом УР, викладачами фізвиховання, психологом та заступником директора з виховної роботи планує роботу;
-         сприяє підготовці та проведенню спортивно-оздоровчих заходів;
-         відповідає за висвітлення новинок, відкриттів з даного питання і
оздоровчо-просвітницьку роботу серед учнів;
-         звітує перед УР про участь учнів у роботі центру;
4.3.5. Радник інформаційного центру:
-         у взаємодії з Президентом УР, педагогом-організатором та заступником
директора з виховної роботи планує роботу центру;
-         збирає та узагальнює інформацію з училищного життя;
-         відповідає за систематичність училищної преси;
-         звітує перед УР про участь учнів у роботі центру.

4.3.6. Радник молодіжного центру:
-  взаємодії з Президентом УР, педагогом-організатором, заступником директора з виховної роботі планує роботу;
-         контролює систематичність екскурсійної краєзнавчої роботи;
-         відповідає за залучення учнів до гурткової роботи;
-         звітує перед УР про участь учнів в роботі центру.
5. ПРАВА ЧЛЕНІВ УР.
-         брати участь у роботі всіх напрямків учнівського самоврядування;
-         представляти інтереси учнів;
-         співпрацювати з педагогічним колективом та батьківським комітетом;
-         проводити засідання, приймати рішення та виконувати їх;
-         давати доручення учням і контролювати їх виконання.
6. ОБОВ'ЯЗКИ ЧЛЕНІВ УР.
-         бути прикладом у навчанні і праці;
-         захищати інтереси учнів;
-         організовувати роботу центрів у колективах груп;
-         координувати і контролювати роботу в групах;
-         забезпечувати життєдіяльність учнівського самоврядування в училищі;
-         організовувати підготовку та проведення загальноучилищних заходів,
спрямованих на розвиток особистості;
-         забезпечувати представництво учнівського самоврядування в училищ;
-         звітувати перед УР.
7. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ УР.
Центр:     ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-НАВЧАЛЬНИЙ
Мета:     забезпечення простору для ініціативи, творчої самодіяльності учнів в навчально-пізнавальній діяльності.
Завдання: допомагати розвитку раціональних методів навчальної діяльності
учнів, їх самоосвіти, брати участь у роботі предметних гуртків,
декад, інших творчих засобів, подавати інформацію про наукові
відкриття і досягнення.
Центр:     ДИСЦИПЛІНИ І ПОРЯДКУ.
Мета:       піклування про виховання в учнів свідомої дисципліни.
Завдання: допомагати організації навчального процесу, товариської допомоги в навчанні (учні-консультанти з різних предметів) ведення обліку відвідування, боротьба з прогулами та запізненнями, організація чергування по училищу, контроль якості чергування, нагляд за зовнішнім виглядом учнів, дисципліною на

перервах, поведінкою учнів за місцем проживання, пропаганда норм культурної поведінки, правил етикету, піклування про вироблення та підтримку певних традицій, учнівського життя, стилю і тону в колективі, дотримання дисципліни і порядку під час відвідування училищної їдальні, проведення виховних заходів (вечорів, дискотек, КВК та ін.).
Центр:     ШЕФСЬКИЙ.
Мета:       організація шефської роботи.
Завдання: організація різних видів допомоги: співпраця зі школою-інтернатами, допомога сиротам, малозабезпеченим, людям похилого віку, ветеранам праці й пенсіонерам, що працювали  в училищі, допомога викладачам у підготовці до свят і годин спілкування; контроль за виконанням сільськогосподарських робіт, прибиранням території, утриманням у належному стані закріплених за групами кабінетів, ремонтних робіт і таке інше.
Центр:     ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ.
Мета:       організація оздоровчо-просвітницької діяльності серед учнів, залучення учнів до активної діяльності у сфері спорту та туризму, організація роботи з профілактики і подолання шкідливих звичок, організація психологічної взаємодопомоги.
Завдання: піклування про створення спортивних секцій, залучення до тренерської роботи батьків і старшокурсників-спортсменів, пропонування спортивних секцій і залучення учнів у ці секції, організація спортивних змагань в училищі, участь команд у міських, районних та обласних змаганнях, спортивні вечори, вікторини, зустріч із відомими спортсменами, заохочення переможців та кращих спортсменів, піклування про рекламу проведення спортивних змагань, висвітлення в училищній пресі, оформлення фотостендів.
Центр:     ІНФОРМАЦІЙНИЙ.
Мета:     вивчення громадської думки учнів про училищне життя, створення інформаційного банку про життєдіяльність колективів груп, рекламування діяльності центрів УР.
Завдання: збирання інформації про різні події училищного життя, висвітлення і у стінній пресі, випуск училищної газети, проведення училищних


конкурсів газет, плакатів і т. ін., профорієнтаційна робота зі школами, співпраця з загальноосвітніми школами міста та району.
Центр:     МОЛОДІЖНОГО ДОЗВІЛЛЯ.
Мета:       організація змістовного дозвілля учнів і молоді з урахуванням їхніх  інтересів, залучення підлітків на основі ініціативи до підготовки та проведення творчих справ, дозвіллєвих програм.
Завдання: естетичне виховання учнів, розвиток художніх здібностей, організація роботи творчих гуртків, клубів, конкурсів-талантів, вечорів відпочинку, зустрічей з цікавими людьми, виставок художньої творчості, культпоходів, концертів, інформування про новини культурного життя в місті, влаштування обговорення побаченого, рекомендація радіо і телепередач з питань мистецтва культури, участь у художньому оформленні училища, організація та проведення вечорів, дискотек, шоу-програм.

Немає коментарів:

Дописати коментар